понеделник, 21 април 2008

Средбата во бонсаи паркот

Вчера, од 12 часот имавме закажано јапанофилска средба и прошетка низ парк, со посета на бонсаи паркот.

На средбата се појавивме само четворица. Јас, Мира, Никола и Милан. Другите или не разбрале или спиеле, или беа на рециклирање на лоштад и сл.

Во парк беше супер, ама бонсаи паркот беше затворен, изгледа во недела не работат.
Така да остана уште една шанса да идеме и другите да не пропуштат. Според ова искуство следната средба би била: после Велигден (а можда и Мај), за некоја поспецифична прилика, во сабота попладне (кога никој не спие), ама пред 6 (зашто до тогаш работи бонсаи паркчето). Ќе пишеме и тука на блог, па да биде помасовно. Јас би предложила да се спремате уште од сега ;)

Попосле ќе ставам Еве и неколку слики што ги фативме преку решетките.



А и кога сум веќе тука, еве уште една фото сесија од Сакура.

7 коментари:

Onimusha рече...

жити се вака мобилниот ти сликна уствари преку решетка или ја не видов дека носеше апарат??? брееј

Poljaff рече...

Јас сум изгледа многу noob во ова, па се надевам ќе ве запознаам сите со тек на време. Изгледа бонсаи паркот ќе биде најдобро место за тоа. Bi, договори јавно средба, за да не пропуштам наредниот пат. Poljaff си е полжаф на крај ^_^... Поздрав!!!

Bi рече...

poljaff, беше објавено на групата, па мислев стигна мејлот до сите, ама изгледа ти не си зачленета во групата.

http://groups.google.com/group/japonija

Зачлени се слободно, или ако сакаш јас ќе те додадам.

Bi рече...

Onimusha на Nikora мобилниот е тоа :)

Zoe da Dog рече...

добар е мобилниот, ама што бара огромниот костен расцветан во бонсаи градина :D:D:D

Random nobody рече...

Монтажа е. >)

shooter рече...

Кај е тај Бонсаи Парк у Скопје жити се?!?